Білий слон

Українська

    Демонстрація роботи снігоболотоходів «БОГУН» в умовах, максимально наближених до реальних

    25 лютого в рамках тактико-спеціальних навчань Управління ДСНС Івано-Франківської області відбулося випробування спецтехніки для гірських рятувальників.

    Демонстрацію роботи снігоболотоходів «БОГУН» в умовах, максимально наближених до реальних, було проведено на навчальному полігоні Національної гвардії України біля Івано-Франківська. Наступного місяця ці машини планують випробувати під час навчань на Чорногірському хребті, де на горі Піп Іван у стінах Міжнародного наукового центру «Обсерваторія» розташовано найвищий в країні рятувальний пост.


    Нагадаємо, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника та Варшавський університет в тісній співпраці між рятувальниками України та Польщі реалізують в рамках Програми транскордонного співробітництва «Польща-Білорусь-Україна 2014-2020» проект PIMReC «Адаптація колишньої обсерваторії на горі Піп Іван до потреб високогірного рятувального навчального центру» в першу чергу задля спільного вирішення питання підвищення безпеки високогірного туризму. Нещодавно партнери університетів з Управління ДСНС Івано-Франківської області отримали за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів сучасну гірську рятувальну техніку, спеціальне обладнання, спорядження та два снігоболотохода «БОГУН» українського виробництва.

    "При правильній експлуатації та правильному виборі маршруту дана техніка буде застосовуватися гірськими рятувальниками і буде добре себе показувати в умовах високогір'я", -- заявив в інтерв'ю сайту БІЛИЙ СЛОН начальник Управління ДСНС України в Івано-Франківській області Володимир Чернецький.


    Особливість снігоболотоходів «БОГУН» - їх висока прохідність, яка дозволяє долати водні перешкоди та важко доступні місця у гірській місцевості, що є ключовим фактором у зменшенні часу прибуття рятувальників для надання невідкладної допомоги туристам, які потрапили у небезпеку під час подорожі.

    Ці автомобілі, загальною вартістю майже 29 мільйонів гривень, мають змогу пересуватися по будь-яким типам ґрунтів та водневим перешкодам. Швидкість пересування по твердим поверхням дорівнює 40 км/г, а швидкість долання водних перешкод дорівнює 6 км/г.

    До комплектації снігоболотоходу входить велика кількість професійного додаткового обладнання, зокрема: радіостанції автомобільного та авіаційного типу, гідрокостюми рятувальника, спеціальні рятувальні ноші з кріпленням для транспортування гелікоптером, рятувальні мотузки та рятувальні жилети, різноманітний шанцевий інструмент, спеціальна бензопила рятувальника.


    Теги: Рятувальний пост, PIMReC